Modul în care este prezentat un produs sau serviciu este esențial atunci când un utilizator ia decizia de cumpărare.
Pentru a-ți spori șansele de a valorifica produsele / serviciile oferite, îți oferim câteva sugestii de publicare:
Directorul
Chiar dacă denumirea este neobisnuită pentru unii utilizatori, Directorul este primul nivel al categoriilor produselor si serviciilor. Alegerea cu atenție a directorului este foarte importantă deoarece produsul /servicul care va fi încadrat într-un director corect, va fi găsit mult mai ușor de către potențiali cumpărători.
Categoria din Director
Alegeți cu atenție categoria astfel încât să fie cea corectă. Dacă produsul / serviciul va fi încadrat într-o categorie greșită, îl vor găsi mai puțini potențiali cumpărători.
Titlul
Titlul trebuie să conțină denumirea exactă a servicului / produsului. Pentru produse este indicat să precizați și modelul. În acest fel, produsul tău va fi găsit ușor de către cumpărători.
Fotografiile
O fotografie face cat o mie de cuvinte si transmite informația in mod vizual. Asigură-te că ai surprins produsul din toate unghiurile relevante. Atunci când vinzi un produs second hand, adăugă fotografii reale ale acestuia. Pentru cele mai potrivite fotografii recomandăm ca setarea telefonul sa fie cu aspetul 4:3.
Prețul
Prețul este unul dintre cei mai importanți factori pe care potențialii clienții îl urmăresc. Înainte de a stabili prețul produsului sau servicului verifică şi care este prețul mediu la care alți vânzători oferă același produs sau serviciu. În acest fel te vei asigura că oferi prețul cel mai corect.
Descrierea
Descrierea trebuie să prezinte toate caracteristicile importante ale produsului și să atragă cumpărătorii. Evită formulări negative care îi pot îndepărta pe potențialii clienți şi încearcă să impui cât mai puține condiții. Experiența pentru cumpărător trebuie să fie cât mai plăcută şi ușoară.
Comunicarea
Fii prietenos si deschis la dialog și încearcă să răspunzi cât mai repede întrebărilor primite prin intermediul chatului. Atunci când primești o solicitare, contactează potentialul client pentru confirmare. Astfel, îți vei crește şansele de a primi o recenzie pozitivă și de a-ţi face un client fidel.
Promovările
Promovările vor oferi produselor sau serviciilor tale o expunere mai mare și implicit, mai multe șanse de a putea fi găsit mai repede de potenţialii clienţi.